środa, 2 lipca 2014

Hybryda na paznokciach



Hej! :) Dzisiaj opisze wam zalety i wady hybrydy na paznokciach :)

Zrobiłam hybrydę na weselę, w pierwszym dniu po wyjściu od kosmetyczki wyglądała tak:



Po dokładnie dwóch tygodniach wygląda tak (zdjęcie robione przed chwilą)


Widać, że paznokcie rosną ponieważ na początku były do końca pomalowane, a teraz przy skórkach jest odstęp :)


Zalety:
- paznokcie rosną tak jak powinny
- trzyma się długo
- paznokcie są mocniejsze (przed hybrydą np uderzyłam się o drzwi i paznokieć pękał, zaobserwowałam, że gdy mam hybrydę paznokcie są twarde)


Wad nie widzę żadnych :) Polecam paznokcie hybrydowe dla osób, które nie mają czasu malować paznokci co 2-3 dni.Niestety ja nie jestem zwolenniczką jednego koloru przez dłuższy okres czasu więc dla mnie się ona nie nadaje :( Pamiętajcie, żeby nie dawać ściągać hybrydy acetonem, jest to niezdrowe dla płytki paznokcia, a niektóre kosmetyczki tak niestety robią..Najlepiej pójść i zapłacić kilka złotych, za spiłowanie wszystkiego, niż niszczyć paznokcie acetonem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz