niedziela, 20 lipca 2014

Miss Sporty 390 + Golden Rose Matte top coat




Dzisiaj zrobiłam pazurki jednego odcienia, ale coraz bardziej eksperymentuje niż same jednolite kolory :>
Dziś padło na fiolet.Wykorzystałam lakier Miss Sporty nr 390 i Golden Rose Matte top coat :)



Top Coat- 8 zł
Lakier Miss Sporty- 6,90 zł




Najpierw Pomalowałam tylko jedną warstwą paznokcie, zaczekałam aż wyschły.



Później nałożyłam Top Coat




A później pomalowałam delikatnie końcówki :) Możecie wyciąć giętką kartkę i przyłożyć, aby było równo :) ja zrobiłam to na wyczucie :)





Lakier Miss Sporty jest na prawde świetny! ma wiele odcieni i duży pędzelek :) jedna warstwa starcza na pokrycie paznokcia, szybko wysycha i jest w przystępnej cenie :) żadnych wad! a o top coat w następnym poście :>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz