wtorek, 15 lipca 2014

Yves Rocher-paczka



Zamówiłam sobie 3 kosmetyki firmy Yves Rocher.Zapłaciłam 53 zł z wysyłką czyli
-Peeling do stóp 9,90 zł
- Mleczko do ciała kokosowe 19,90 zł
-Zmywacz do paznokci 12,90
-przesyłka za pobraniem 9,90 zł

Spojrzałam, mleczko nie duże, peeling na prawde drobny tylko 50 ml i zmywacz też dosyć drobny..
Kiedy wypróbowałam wszystkich tych rzeczy byłam w szoku, ponieważ rozważałam czy cena była tego warta..... I BYŁA! Po żadnym innym peelingu, nie miałam tak gładkich pięt.Zmywacz? wystarczy jedna większa kropla na zmycie całej ręki, a balsam po prostu cudowny..intensywny, kokosowy zapach.Kosmetyki na prawde wydajne, opłaca się tam kupować :) Jestem pod wielkim wrażeniem i niedługo zamierzam znowu kupić sobie coś z firmy Yves Rocher :) Produkty mają małe pojemniki, ale są bardzo wydajne..Jestem w pozytywnym szoku :)



Dostałam gazetkę, w której są świetne promocje i okazje na zakupy :)





I za darmo dostałam uroczą kosmetyczkę koloru fioletowego z delikatnym czarnym paseczkiem w białe kropeczki :) + malusieńka kosmetyczka do torebki.(prezent można było sobie wybrać, ponieważ zamawiałam na stronie)



1 komentarz:

  1. Ja mam mnóstwo kosmetyków z YR. Polecam cienie do powiek, bo długo się trzymają i mają śliczne kolory :) Żel sos do mycia rąk też jest świetny, tak jak kostki do kąpieli i żele pod prysznic, o perfumach i balsamach do ust nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń