sobota, 5 lipca 2014

Źle wyrwane brwi

Źle wyrwałyście brwi? Tak, niestety ja też..

Aktualnie moje brwi odrastają, pokaże wam efekt końcowy gdy już będą takie jak chciałam, a nie dużo brakuje :) Mam taką technikę, że brwi z przodu (między oczami), które wyrwałam za mocno hoduję, ale częściowo.Staram się je odbudować rzędami, aby wyglądały estetycznie, a nie jak tzw "krzaki".Wygląda to mniej/więcej tak: pojedyncze odrastające włoski, które znajdują się najbliżej brwi zostawiamy, a reszte wyrywamy i tak do skutku :) Gdy byłam u Kosmetyczki podkreśliła mi brwi cieniem do oczu w ich kolorze, wyglądały dosyć naturalnie :)
Gdy za bardzo wyrwiemy końcówkę brwi i jest za krótka, wystarczy dopasować kolor kredki i delikatnie dorysować pasek póki nie odrośnie :) Wiele osób używa również henny na brwi.



Tutaj obrazek jak powinny wyglądać brwi:



Weź do ręki kredke do oczu, patyczek do szaszłyka czy cokolwiek co jest długie i chude
1.Przyłóż przyrząd wymieniony wyżej wzdłuż nosa tak, aby dotykał jedną stroną płatka, a drugą stroną wewnętrznego kącika oka.Tam powinna zaczynać się brew.
2.Następnie przyłóż przyrząd do czubka nosa i prowadź, aby przechodziła przez środek oka.W tym miejscu powinien być łuk brwi.
3.Kolejno przyłóż jedną stronę narzędzia, aby dotykała zewnętrznej krawędzi nosa i przeszła przez zewnętrzny kącik oka.Tam brew powinna się kończyć :)

Starałam wam się pokazać ilustrację i opisać jak powinna wyglądać prawidłowa brew :) Mam nadzieję, że mi się to udało :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz