czwartek, 3 lipca 2014

Maska BIOVAX





Jakiś czas temu dostałam w 'kosmetycznych paczuszkach' na Vinted maseczke na włosy fimy BIOVAX.
Spodobała mi się ponieważ miałam po niej ładnie pachnące włosy, a maseczka przede wszystkim nie obciąża moich gęstych i długich włosów.Dzisiaj znalazłam takie w biedronce, od razu kupiłam 5 :)




4 maseczki z arganem, makadamią i kokosem do każdego rodzaju włosów
1 maseczkę na próbę do włosów blond

Ich cena w biedronce to 1,60 zł, a u mnie były przecenione na 1,40 zł.Kosmetyki firmy BIOVAX możemy znaleźć w aptece, jak narazie nie widziałam ich w żadnej drogerii :)

Sposób użycia:
Kiedy umyjemy włosy i osuszymy je ręcznikiem, należy starannie wmasować maskę w skórę głowy.Zostawić na co najmniej 15 minut, następnie spłukać letnią wodą :) Najlepiej kurację powtarzać co 3-5 dni :)

Maseczki mają różne rodzaje:
- do włosów blond
- do włosów ciemnych
- do słabych i wypadających

Sądzę, że każdy do swojego typu włosów znajdzie maseczkę :) Polecam je każdemu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz