środa, 9 lipca 2014

Kosmetykizameryki.pl



Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka ze strony kosmetykizameryki.pl. Błyskawiczna dostawa, wczoraj wysłane, a dzisiaj już u mnie! :)
Opcje dostawy:
Przesyłka kurierska 48h -12 zł
Przesyłka kurierska 24h -14 zł

Ja wybrałam wysyłkę 24h :) Zamówiłam dużo kosmetyków, ponieważ było to zamówienie grupowe :) Ja pokaże wam moje drobne rzeczy, ponieważ nie mogłam się na nic konkretnie zdecydować, dużo rzeczy mnie ciekawiło, w następnej paczce na pewno zamówię więcej :)
Kosmetyki są o wiele tańsze niż u nas w Polsce, niektórych nie możemy nawet u nas dostać.Na pewno opłaca się tam kupować,obsługa bardzo miła (rozmawiałam z Panem przez telefon, łatwo się dodzwonić, bez żadnych problemów), każdy kosmetyk oddzielnie zapakowany w folie bąbelkową (bezpieczeństwo towaru 1 klasa :> ).Przy zamówieniu ponad 200 zł dostajemy losowy gratis, a przy zamówieniu ponad 300 zł wysyłka gratis :) Niedługo dam recenzję kosmetyków, które zamówiłam.Niedługo powinna także przyjść mi paczuszka firmy Yves Rocher :)


Zamówiłam:
Lakier Astora za 4 zł
Dwie maseczki Astora, jedna po złotówce (a jedna maseczka starcza na dwa użycia)
Dwa tusze Astora Big&Beautiful False Lash (są świetne, niedługo recenzja :> ) jeden dla mnie, drugi dla mamy, oba kosztowały 28 zł, a oddzielnie jeden 15 zł
Zestaw lakierów z Rimmela dla przyjaciółki drobny upominek urodzinowy

Zdjęcie z Fleszem:



Niedługo recenzja powyższych kosmetyków, a już jutro kończy się konkurs! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz