czwartek, 17 lipca 2014

Kosmetyczna paczuszka

Dzisiaj otrzymałam kosmetyczną paczuszkę od Ani! Dostałam w niej wieeele kosmetyków, które przypadły mi do gustu :> są na prawde świetne!


Rozpakowałam i znalazłam bardzo ładne pudełeczko :




a po otwarciu :



Przeczytałam liścik i zdjęłam folie bąbelkową... :



I wyciągnęłam kosmetyki:



A o to co tam znalazłam :


-Ziaja tonik rumiankowy- jeszcze nigdy nie próbowałam
-Peeling z joanny o zapachu gruszki-cudowny zapach!
-Peeling Tutti Frutti-melon i arbuz (właśnie mi sie taki sam skończył)
- 3 batoniki musli (ciesze się ogromnie bo bardzo je lubie! )
- Dwie biedroneczki, które służą do podtrzymywania zdjęć
- Pomadka Nivea Arbuzowa
-Pomadka Nivea Brzoskwiniowa (między tymi dwiema zastanawiałam się, kupując pomadkę i wybrałam arbuzową, zostało mi jej 1/4 także ciesze się, że dostałam dwie kolejne! )
-Ziaja kokosowy krem do rąk (pięknie pachnie i szybko wysycha, świetne nawilżenie:> )
- dwie saszetki porzeczkowe do szafy, cudo!
- Herbatka Liptona, owoce leśne -strzał w 10!
- Zmywacz do paznokci Delia
- Zestaw do pielęgnacji stóp!
- 5 cukiereczków kokosowych, już 3 zjadłam :)
- dezodorant w chusteczce o zapachu grejfruta
3 maseczki perfekty, dwie do twarzy i jedna do dłoni :>
- mydełko do mycia rąk - zapachy egzotyczne, najbardziej lubie!
-Płyn do mycia luksja
- dwa lakierki, jeden kolor pudrowy róż, a drugi nude :)



Nie wiem z czego ciesze się najbardziej, paczka jest cudowna! Dziękuje Aniu raz jeszcze :) czekam, aż moja paczuszka do Ciebie przyjdzie! :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz